onsdag 20. juli 2011

Decoupage på fyrstikkesker

Jeg synes ikke fyrstikkesker er særlig fine, så de har jeg som regel alltid pleid gjemt bort i en skuff. Samtidig er jeg veldig glad i levende lys, så er jo greit å ha fyrstikkene lett tilgjengelig.  Det finnes en enkel løsning på dette, alt du trenger er litt decoupagelim, en serviett  og vips så blir fyrstikkesken en del av interiøret.
Jeg har kjøpt decoupagelim på europris for 39 kr, så dette er en ganske rimelig affære. En kan egentlig bruke hva som helst av papir til decoupage, servietter, klippe ut bilder fra blader, printe ut fotografier osv. 

Denne fyrstikkesken ligger alltid framme på stuebordet mitt


Denne laget jeg til jul 

Jeg synes også disse fyrstikkeskene er fine å gi bort i gave feks.sammen med et fint kubbelys :)

♥ Anne Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar